پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2802
-
الف
+

«بادیگارد» حاتمی‌کیا در سینماهای سوریه

فیلم سینمایی «بادیگارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سوریه روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «بادیگارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سوریه روی پرده می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، «بادیگارد» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا فیلمساز صاحب سبک سینمای ایران، همزمان با عید سعید غدیر خم، فردا (سه‌شنبه 30 شهریورماه) در سینماهای سوریه به نمایش درمی‌آید. پس از اکران‌ در کانادا، استرالیا، انگلستان و لبنان، این‌بار در سوریه به روی پرده خواهد رفت.

مراسم افتتاحیه اکران فیلم «بادیگارد» ساعت 17 روز سه‌شنبه در "دارالاپرا" سوریه با حضور چهار تن از وزرای دولت سوریه به همراه رایزن فرهنگی ایران در این کشور برگزار می‌شود و اکران این فیلم به مدت 10 روز در کشور سوریه ادامه خواهد داشت.

موضوع «بادیگارد» درباره یک محافظ شخصی به نام «حیدر» است که وظیفه حفاظت از مسؤولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. حیدر که شخصیتی آرمانگراست، مسائلی را در کارش می‌بیند که او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.

«بادیگارد» که پیش از این علاوه بر ایران، در کشورهای کانادا، استرالیا، انگلیس و لبنان نیز اکران شده است، در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در شش بخش نامزد سیمرغ بلورین شد. این فیلم دو سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه بصری و بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر